Csomagok
Alap csomag
-
Panaszbejelntő rendszer
-
Dokumentáció
-
Panaszok kezelése
-
Munkatársak oktatása
Alap+ csomag
-
Panaszbejelntő rendszer
-
Dokumentáció
-
Panaszok kezelése
-
Munkatársak oktatása
Prémium csomag
-
Panaszbejelntő rendszer
-
Dokumentáció
-
Panaszok kezelése
-
Munkatársak oktatása
Prémium+ csomag
-
Panaszbejelntő rendszer
-
Dokumentáció
-
Panaszok kezelése
-
Munkatársak oktatása
Segítünk választani. Hogy jobban átlásd a csomagok tartalmát, leírjuk, mit jelentenek a benne foglalt elemek.
Ez maga a felület, ahol a panaszokat bejelentheted. Prémium és Prémium + csomagok esetén a bejelentések kivizsgálásában is részt veszünk. Ennek első lépése az, hogy megvizsgáljuk, hogy a bejelentés megfelel e a jogszabályi feltételeknek. Lehetőség van arra a Panaszközpont felületén, hogy kibővítsük a bejelenthető panaszok körét. Írunk erre egy egyszerű példát. Tételezzük fel, hogy a vállalkozásodnál már most is működik valamilyen panasz bejelentés, vagy panasz doboz, ahol lehetőséget adsz a munkavállalóknak, hogy bármit bejelentsenek, ami a szívüket nyomja. Nos ha a Vállalkozás szeretné, hogy a kötelező Visszaélés Bejelentési rendszerrel a más meglévő panasz bejelentés egy felületen fusson, úgy van lehetőség arra, hogy kibővítsük a bejelenthető panaszok körét. Amennyiben a vállalkozás maradna a kötelező visszaélés bejelentési rendszernél, akkor ALAP csomagok esetén a beérkezett Panaszt rendszerünk automatikusan továbbítja a Vállalkozás által megadott email címre, email címekre.
Amennyiben PRÉMIUM csomagot választ, úgy mi megállapítjuk, hogy a bejelentés bele esik e a jogszabály általi lehetőségekbe, vagy abba a megállapodásba, mait a Vállalkozással kötünk.
A Panaszközpont elkészíti azokat a dokumentumokat, amelyek a Panaszközponthoz szükségesek. Nevezetesen:
- Formanyomtatványt a visszaélés bejelentésére, amennyiben a szóbeli bejelentést választja a bejelentő
- Visszaélés Bejelentési rendszer tájékoztató Partnereknek
- Bejelentéssel kapcsolatos adatvédelmi tájékoztató
- Visszaélés Bejelentési Szabályzat
Azon Vállalkozások részére tudunk Panaszkezelési Szolgáltatást is Biztosítani a Panaszbejelentő rendszer mellett, akik nem voltak az elmúlt 5 évben kapcsolatban az Axit Kft.-vel, ugyanis ránk is vonatkoznak az összeférhetetlenségi és pártatlansági szabályok. Ennek a szabálynak a lényege, hogy megbízási szerződés nem köthető olyan jogi személlyel, amellyel a bejelentővédelmi szervezettel más megbízási jogviszonyban, munkaviszonyban, munkavégzési kötelezettséggel járó más jogviszonyban áll, vagy amellyel a megbízási szerződés megkötését megelőző öt évben ilyen jogviszonyban állt.
Látható, hogy a visszaélés bejelentési rendszer nem egy sima panaszbejelentő, és kiemelten fontos a munkatársak megfelelő oktatása. Ezt elvégezheti a vállalkozás maga, vagy igénybe vehető a Panaszközpont oktatása is, mely kellő részletességgel tájékoztatja a munkavállalókat a Panaszközpont felületéről, a bejelenthető panaszokról, a bejelentés és a kivizsgálás menetéről. Ezen felül az oktatás része a Visszaélés bejelentési szabályzat ismertetése is, valamint a kapcsolódó adatvédelmi oktatás is. Ezeket az oktatásokat a visszaélés bejelentést üzemeltetőnek kell megtennie egyébként, de örömmel átvállaljuk, hogy Önnek ne legyen ezzel feladata. Grátiszként készítünk egy oktatást annak a kollégának, aki a visszaélés bejelentési rendszert kezelni fogja a vállalkozásnál, kiegészítve egy titoktartási nyilatkozattal.